čtvrtek 7. května 2015

to budeš prodávat?

zeptala se mně loni babi, když viděla moji "množárnu". Letos ještě nic neviděla ... kdo ví, co by si pomyslela ;-)
Zahrada má něco málo pod 2000 metrů čtverečních a kromě starých ovocných stromů (za které jsem vděčná), pár jehličnanů v předzahrádce a jednoho úzkého záhonu u domu tu nebylo skoro nic. No a já chci ten "prales". Bohatě zarostlou trvalkovou zahradu. Pomalu ukrajuju z rozlehlého trávníku a sázím. A množím. Letničky, trvalky, keře, i nějaký ten nový strom bude ...
A co vy? množíte? Počkáte si, nebo chcete mít vše hned?


a něco málo ranní nálady po dešti












7 komentářů:

  1. Jů, teda fakt množírna:-))) U nás je zas množírna slimejšů, takže salát jsem letos vzdala a zbytek snad uchránim.-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slimejši se mi občas vplíží i do skleníku, a tam teda umí udělat velikou paseku :-(

      Vymazat
  2. Tedy Joli, u mě jsi fakt borka! Na to bych asi neměla trpělivost. Sice také zkouším sama rozmnožovat (hlavně vegetativně), občas i semínky (to s podstatně nižší úspěšností), ale většinu rostlin v zahradě mám nakoupených. Ať Ti to všechno krásně vyroste a pak krášlí vybrané místo na zahradě. Hezký víkend A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to vlastně moje původní profese, i když přímo v zahradnictví jsem nedělala ;-)

      Vymazat
  3. Joli no vypadá to, že máš zahradnictví. Prosím kdyby se ti rozmnožily ty modré zvonečky, co máš na předposledním obrázku, ráda bych kousek uvítala. Díky Rija

    OdpovědětVymazat